torsdag 10. desember 2009

Tovede "lappe-tøfler" - en fiasko

Fikk en nedtur når jeg åpnet vaskemaskinen. Se hva som skjedde:



Den lilla lappen var tydligvis ikke 100 % ull, og ble dermed ikke tovet :( Sånn kan det gå når man bruker restegarn, og ikke er helt sikker på hvilken type det er.

Har heldigvis andre ting og glede meg over. På veggen henger det en pakkekalender fra mamma :)



Og ikke nok med det. Når jeg kom hjem fra Oslo etter kurs på fredag hadde verdens beste kjærste kjøpt kindersjokolade-kalender til meg.



Til slutt ett julete bilde fra leiligheten :)

4 kommentarer:

  1. Så kjedelig med tøflene da! Har opplevd noe lignende med en veske, annenhver stripe ble tovet... Menmen! Det er lite å få gjort med det!

    Håper du får ei fin helg!

    SvarSlett
  2. De er heldigvis kjappe og strikke ;) Likte fargene godt, så for gå å kjøpe noe jeg vet hva er. Hehe

    SvarSlett
  3. Syns du er flink jeg Beate, kan være greit med lufting på tøfflene;)
    Kanskje du kan strikke en genser til en du er gla i etterhvert. hint hint

    SvarSlett
  4. Uff, det er bra irriterende når du gleder deg til å sjå flotte tøfler og så er dei heilt feil... Jaja, du klarer nok kjapt å fikse eit par som fungerer:)

    SvarSlett